سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قهرمان

با توجه به در خواست های پیاپی بازدیدکنندگان عزیز و یاری کنندگان همیشگی ما در این وبلاگ مبنی بر افزوده شدن بخش ورزشی و تعیین شدن اینجانب از طرف مدیر وبلاگ به عنوان نویسنده بخش ورزشی، کار خود را به میمنت پیروزی تیم همیشه محبوبمان، پرسپولیس، آغاز می کنم. نظرات و انتقادات شما در این زمینه می تواند مرا در هر چه بهتر شدن این بخش یاری کند.

                       
پس از مدت ها انتظار و پس از اتفاقاتی از جمله کسر 6 امتیاز از تیم همیشه مطرح پرسپولیس، بالاخره این تیم قهرمان، مزد تلاش های خود را گرفت و با قهرمانی خود بزرگترین هدیه را به هوادارانش داد.
افشین قطبی، مربی ای که مشکلاتی برای او هنگام آمدنش به ایران بوجود آمد و از هنگام ورود او به ایران و آشنایی با بازیکنان پرسپولیس، قول قهرمانی را به همه ی قرمز ها داد، به قولش وفا کرد و نشان داد که مربی قابل اعتمادی است. با وجود اینکه افراد بسیاری با حضور او مخالف بودند و سعی در خراب کردن او در جوامع داشتند، ولی او با لحن زیبا و دلنشین خود و با آرامشی که همواره داشت، به کار خود ادامه داد و نتیجه زحماتش را دید.مربی ای که همانند او از نظر شخصیت در چند سال اخیر در ایران دیده نشده است کسی که هیچ گاه تیم مقابل را تحقیر نکرد و هرگاه پرسپولیس بازی خوبی از خود نشان نمی داد، بدون هیچ گونه اغراقی این موضوع را عنوان می کرد. کسی که هیچ گاه با هیچ خبرنگاری تند برخورد نکرد و همیشه با آرامش به سؤالات آنها پاسخ می داد(حتی اگر سؤالات بی مورد پرسیده می شد) این را هم باید بگویم که هواداران حریف نیز به اخلاق خوب و شخصیت والای او معترف اند.
                       

حبیب کاشانی، مرد دوست داشتنی و محترمی که فشار های بسیاری را تحمل کرد تا این تیم به اینجا برسد. کسی که با اینکه در بحث کسر 6 امتیاز دخالتی نداشت، تمام تلاش خود را برای برگرداندن این 6 امتیاز انجام داد. اگرچه بدون این 6 امتیاز نیز پرسپولیس به هدف اصلی خود رسید و نشان داد که یک تیم تمام عیار و قهرمان است.
بازیکنان پرسپولیس همگی از همان روز اول لیگ، عاشقانه برای تیم جنگیدند. از این افراد می توان به محسن خلیلی اشاره کرد که با گل های زیبای خود، عنوان آقای گل لیگ را نیز کسب کرد. نباید سپهر حیدری را فراموش کرد که با گل او پرسپولیس قهرمان شد. کریم باقری کاپیتان باتجربه ی پرسپولیس و دیگر بازیکنان این تیم با داشتن دل شیر،  این قهرمانی را به ارمغان آوردند.
عنوان قهرمانی شایسته ی تیم پرسپولیس بود و باید بگویم که حق به حقدار رسید.
بازی آخر مملو از هیجان و استرس برای بازیکنان و هواداران بود مخصوصا لحضات آخر که شخصا یک سکته خفیف را رد کردم. ولی همانطور که گفتم این قهرمانی حق مسلم پرسپولیس بود.
پرسپولیس با این تیم و با این مربی در جام باشگاه های آسیا موفق خواهد بود. امیدوارم پرسپولیس مربی خوبش و بازیکنان با غیرتش را از دست ندهد. البته تا آقای کاشانی هست، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.
تبریک می گویم. به همه ی قرمز ها تبریک می گویم.عنوان قهرمانی پرسپولیس را به تمام فوتبال دوستان مخصوصا پرسپولیسی ها تبریک می گویم. عنوان آقای گلی محسن خلیلی را تبریک می گویم و امید وارم این قهرمانی ها تداوم داشته باشد و به جام باشگاه های آسیا هم برسد.
به امید پیروزی های بیشتر تیم پرسپولیس همراه با افشین قطبی.   



کلمات کلیدی :